torsdag 17 september 2009

Rättelse

Eehhh, skrev jag verkligen att jag skulle till jobbet idag? Jag ber så mycket om ursäkt, för jag är fortfarande hemma och ynklig! Stackars lilla huvud som egentligen inte borde göra så ont (för vad finns det i den som kan göra ont, den är ju tom?), gör väldans ont och efter ett kvällssamtal med min kära mummi lovade jag att stanna hemma och ta hand om mig själv om det fortfarande bankade i knoppen.

En bra sak är att jag hinner ringa runt och fixa nytt elbolag och hemförsäkring till mitt nya boende, som det skall flyttas till i helgen. Inget spännande i sig förutom att tanten som svarade för mitt försäkringsbolag lät som en korsning av tjejen i Kvarteret Skatan och en zombie. Lite lätt släpande röst som då och då gick upp någon oktav. Trodde det var ett skämt, sedan blev jag rädd och skyndade på så snabbt det bara gick. Tur att det är ljust ute, annars hade jag nog inte fixat att vara hemma själv idag. Läskigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar