onsdag 9 december 2009

pepp!

Igår fick jag ett härligt samtal.
Min kompis A-S meddelade att även hon fått en trainee-tjänst. Hon drar till Kungens Kurva i januari för att påbörja en vidareutbildning som inredare på det stora, småländska möbelföretaget med blå-gul-logga. Stort grattis! Det kommer att bli tufft vissa tider, men så skoj! Nu får vi stå på varsin kustsida och duellera om koncept-kunskap!

Idag, på självaste Anna-dagen, har jag gjort en intro som kommunikatör. Under två veckors tid ska jag ta över/stötta som kommunikatör medan ordinarie är hemma under julhelgen. Väldigt kul och jag har blivit bundis med vår skärmaskin Roland, han är fin han! Nu återstår och ser om jag gör bra ifrån mig och kanske blir tilldelad den nya tjänsten som kommunikatör. Håll alla tummar och tår för mig!

Som sagt, Anna-dagen idag och stort grattis till min namne, mig, Kerr och alla andra som heter Anna. Det är en fin dag idag!

2 kommentarer:

  1. Hihi, tackitackar =)
    Å gratulerar på Anna dagen... (i efterskott dåra)
    Kram!
    /A-S

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på ANNA-dagen!:) KRAMAR

    SvaraRadera