fredag 19 februari 2010

no more trainee

Så var det klart! Idag skrev jag på papperna för en heltidstjänst som inredare på det stora möbelföretaget. Den första i mars tillträder jag och sedan är det gasen i botten! Som ett brev på posten tillsammans med ledarskapsutbildningen som påbörjas den 2 mars.
2010 är definitivt mitt år! I alla fall början av 2010 sedan får man se hur det utvecklar sig.

Efter en härlig början av veckan, med besök hos fina C och Teddylus i Malmö, har det sedan gått nedåt med en förkylning som inte ger med sig. Inte medgörlig för fem öre här inte, men what to do? Shoppade loss på apoteket så nu ska vi bli två om den här viruset! Planeringen för denna vecka roddes i hamn så nu väntas världens godisskål med röd/rosa ferraribilar och lite dans på tv för lilla miss A's del.

Hepp hepp, det är helg!

1 kommentar:

  1. ETT STORT GRATTIS TILL DIG=) Åh jag är så lycklig, samt smått avis, på dina framgångar. Haha! Kom ner på besök snart igen tycker jag! Kram Kram

    SvaraRadera