tisdag 24 februari 2009

Today it is Semla-day!

Free Semla today! It is fettisdagen.... Härligt att de följer upp den svenska traditionen och bjuder på semla efter maten. Me like!

14 rör, en borrmaskin, 98 hål, 14 täcken och lite stripes senare var min dag gjord. Förlåt, glömde att jag stod och "steamade" alla täcken också, nu är det släta och fina inför öppningen på fredag av testytan med täcken och kuddar på IKEA Concept Center.

I Delft är det inte så coolt med en egen bil, det är cykel som gäller! Det är status ska ni veta, så därför har jag införskaffat mig en cykel under min vistelse. Nu är jag också cool. Min cykel är röd med fasttejpade, svarta bokstäver som bildar IKEA på ramen samt ett L på stänkskärmen därbak, väldigt coolt... Hrrrmmfff!

Vill även gratulera kronprinsessan Victoria och hennes Daniel till förlovningen!

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. semla-dagen is the shit! ;)
    låter ju som du klarar dig galant! titta åt alla håll vart du än cyklar bara :)
    klart att du ska ha en sådan cool cykel, vad annars liksom?
    massa kramar Anna

    SvaraRadera