torsdag 19 mars 2009

Fina vänner

Blev så glad i dag. Kommer hem från jobbet och så ringer Marie och piggar upp vardagen! Tack vännen för det snabba samtalet, känns skönt att ha en nytt fenomen att tänka på =)

Annars tuffar det på i en alldeles för snabb takt. Om en vecka ska the fine layout vara klar och jag satt ner tillsammans med sälj idag och diskuterade mitt första utkast. Det var inga överlyckliga miner precis... Mitt "lite lagom stora" projekt har snart blivit en om planering av halva avdelningen, oops! Time to think less again.

Imorgon har halva tiden avverkats. Känns lustigt. Så nervös som jag var inför tanken att åka själv ner till Holland och praktisera har istället byts ut mot en känsla av att jag tillhör Comm-In och vill inte härifrån! Men bara lugn, jag kommer hem lagom till att solen tittar fram i Växjö =)

Ta hand om er!
Anna

1 kommentar:

  1. Anna! Hoppas allt går bra där borta i utlandet!=) Håller med dig om att tiden går så snabbt! Jag hinner absolut inte med...! Många kramar på dig från Martina

    SvaraRadera