söndag 15 mars 2009

Och tolv poäng går till...

Slagsmålsklubben får 3 av 5 väderkvarnar efter påtryckningar från grabbarna som ansåg att bandet var alldeles för lama i början av spelningen. Alla borde Övningsköra!
Amsterdam i sig är nog en av de mysigast städerna jag sett. Underbara byggnader och charmiga kanaler som rinner genom hela staden och nä, jag besökte inte Red Light District (till någras besvikelse kan jag tänka mig...)

Lördagskvällen gick i glitter och paljett-tema med en känsla av Sverige. Jenny & Oscar kom över och tillsammans i det stora, stora köket tillagades Sveriges nationalrätt, Tacos (?!), innan vi bänkade oss framför datorn och såg finalen i Melodifestivalen 2009. Till mitt stora förtret blev mitt segertippade bidrag, "Stay the night" med Alcazar slaget av Oscars favorittippade "La voix". Att bli besegrad av en webdesigner som inte sett Melodifestivalen på flera år svider, det svider riktigt mycket!

Idag påbörjas examensarbetet med att jag ska gå igenom common store planning inför morgondagen då jag ska ta mig an en avdelning på IKEA och, förhoppningsvis, inspirera och förbättra med vårens nyheter.

Ta hand om er!
/Anna

1 kommentar:

  1. Hoppat över RLD kan man ju orda om men om du inte var på någon coffee shop så förnekar jag din vistelse i Amsterdam. Jag trodde den staden byggdes kring dessa och jag kan väl inte ha fel, eller?
    Att den där ugglan inte vann melodifestivalen känns dock skönare än att Arsenal gick vidare, men vafan hörde att det var nära?! phew iaf.
    Var i örebro i helgen och där var det jägermeistervarmt = icecold, så ja du har det rätt bra där du är.

    Lycka till med exjobbet nu iaf!

    /chrisse

    SvaraRadera