måndag 5 oktober 2009

Gluten eller hårfärg?

Idag har miss A varit på hudmottagningen och lämnat en bit av sin kind till farbror Doktor. Se ni, lilla jag fixar inte att springa runt i över en månad och se ut som en acne-stinn tonåring, eller spetälsk för den delen, så jag lades under luppen för att granskas noga noga och sedan plockades en bit av min kind (och min höft!) bort för analys. Ett litet verktyg som ser ut som en penna, med en rund utstansning längst ut, användes för att ta en liten bit av min kind på ca 3mm i diameter x 5mm. Inget är säkert, kanske bara allergisk mot min omgivning... men farbror Doktor trodde att det kunde var en sen reaktion på mitt färgade hår (öhhh, inget mer blonderat hår här tack!) eller lite så där gluten. Vad tror ni? Jag är nog bara väldigt fåfäng och får leva med mitt kraterfejs resten av livet :)







<---- Se se se, värsta plåstret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar