söndag 3 januari 2010

bra avslut, bättre början

December gick ut och in kom januari.

De sista veckorna har det varit fullbokat i kalendern och min verklighet har verkligen gått in i dimman och stått tom.
Miss A har hunnit med julbesök i huset hemma i hultet, massa mys med mannen från Oslo och nyårsfirande med fina "familjen" från Växjö. Väldigt härligt och jag börjar ta mig upp och ur förkylningsbubblan som kommit mellan varven.

Om en vecka åker jag och kära namne till solen och skall njuta av en veckas semester. Som det längtas!

Så god fortsättning och jag har en känsla av att det kommer att klarna upp lite längre fram på 2010!

1 kommentar:

  1. Vi får höras efter er resa, för en middag måste det bli inom en snar framtid=) Usch o fy så härligt med värme, HA EN TREVLIG RESA=) Kramar

    SvaraRadera