måndag 13 april 2009

I think I'm in love....

Länge har jag undvikit att tänka, länge har jag försökt att trycka undan känslan och inte låtsas om, men nu har den kommit! En släng av ångest delight är här och jag inser att jag borde ha varit lite mer arbetsvillig med examensarbetet än vad jag har varit.
Men det är ju så härligt här och just nu vill jag verkligen inte komma hem och våndas över ett sista arbete, men men, what to do? Det är dags att bita ihop och inse att jag måste hålla ut i fem veckor till innan det är dags att korka upp skumpan.

Fast... för att undvika arbetet in i det sista har jag shoppat loss, ätit gott och umgåtts med härliga svenskar i helgen i Amsterdam.

I think I'm in love with that city!


Amsterdam är underbart och det blev inte sämre av att påskafton bjöd på härligt solsken och värme in på småtimmarna som gjorde det möjligt att sitta ute och ta en öl kl. 23.47 innan vi intog cluben.

Hoppas ni haft en lika fin fin påskhelg som jag.
Ta hand om er och ett stort grattis till "skåne-Linda" som fyller år idag!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar