torsdag 16 april 2009

The internship has ended

Då var det gjort. Kläderna, arbetsskorna och passerkortet är inlämnat och jag har stämplat ut för sista gången. Åtta veckor har avverkats och min praktik är nu officiellt över. Jag och många av mina kollegor har inte riktigt förstått att det har gått så snabbt, men min kontaktperson här nere, fina B kom ihåg. Hon hade köpt en present till mig, den übercoola pepparkvarnen från IKEA ps serien! Nästan så att jag blev tårögd när jag läste kortet med alla fina hälsningar.

Nu återstår några timmars intensivt arbete framför datorn för att hinna skriva det mesta innan föräldrarna kommer och spenderar helgen med mig här nere i Delft. Lite semester har man väl ändå förtjänat!

Ta hand om er så ses vi snart igen!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar