torsdag 2 april 2009

Tuff dag

Nu bara måste jag få klaga lite. Det har verkligen varit en tuff dag!
För det första så blev min planering för implementeringen av nya produkter klar idag så nu är det bara att invänta måndagen då vi sätter igång. Det medförde att jag kunde sluta halv ett idag, cykla hem, sätta mig ner på balkongen och avnjuta en lunch med härligt väder.
För det andra har jag lapat sol hela eftermiddagen och ska nu snabbt in i duschen för att sedan möta upp mina kollegor för after work. Det ska firas att avdelningen klarade "the operational review" (granskning av att vi följer manualerna).

Verkligen tufft, vet inte om jag orkar mer av det här...

Ta hand om er!
Anna

1 kommentar:

  1. haha, jättekul!fy vad du har det jobbigt, tycker såååååååååååå synd om dig! ;)
    massa kramar

    SvaraRadera