onsdag 22 april 2009

Tillbaka till verkligeheten - in i dimman igen

Så var helgen över och fina föräldrarna skjutsade hem en igen till Skandinavien och verkligheten. Det är med vemod som jag kliver upp på morgnarna, men alla underbara vänner har gjort det roligare att komma tillbaka igen. Det snackas om praktikplatser vart än en PIB:are finns och alla utomstående har tröttnat för länge sedan på våra diskussioner om produktplacering och butikskommunikation.

Första ordentliga handledningen ägde rum idag och det är väl som jag befarade, bara att bita ihop och revidera hela empirin och skriva en ny metod, men men jag har ju hela helgen på mig :) Man lär ju sig något nytt varje dag...

Det är dags att lämna väderkvarnarna och tulpanfälten och istället befinna mig i verkligheten - in i dimman på Campus.

Ta hand om er!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar