måndag 27 april 2009

Inflyttad i bibliotektes grupprum UB 3017

Uppstigning: 06.30
Samling utanför biblioteket: 07.45
Anstormning av grupprum UB 3017: 08.01
Avlämnande av grupprum UB 3017: 21.45

Min dagliga rutin i korthet för veckan som gått. Känns riktigt skönt att se solen skina utanför, temperaturen stiga upp mot 20 grader och så sitter man inomhus! Nä riktigt så illa är det inte, det fanns tid för lite sol utomhus under veckans sista dagar, fast i tisdags njöt jag och Karin av solnedgången från vårt grupprum på tredje våningen...



Två veckor återstår innan sista handledningen äger rum och då skall det vara klappat och klart med rapporten. Idag fick jag ett godkännande av min metod, som det var lite si och så med innan, så nu är det "bara" teori, empiri och analys kvar innan jag kan visuellt gestalta mitt resultat.

Hej hopp i det blå vad fort det kan gå!
Ta hand om er!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar