söndag 15 november 2009

Anna + Philip = sant

Det kommer kanske som en överraskning för vissa, men det har gått ett tag nu och det känns bara så himla rätt!
Därför har jag och min Philip bestämt oss för att försöka satsa fullt ut och går nu ut med det här offentligt. För er som inte har träffat Philip kan jag berätta att han är 37, mörk och väldigt stor... Hans personlighet fyller hela rummet och även om han är lite trög i starten så tar han igen det med råge när han väl kommer igång. My God säger jag bara! När jag väl träffade honom kunde jag inte förstå hur jag har stått ut med min före detta.

Hur vi träffades? Efter att ha surfat runt på diverse sidor kände jag att det inte var riktigt min stil att etablera en kontakt över nätet, så igår åkte jag väster ut för att träffa honom IRL. Mamma och pappa följde med för att stötta mig, men det behövdes inte. Det sa bara klick! Transaktionen genomfördes och nu har jag äntligen fått hem honom.
Ni som är extra nyfikna kan spana in honom här...

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att höra att du äntligen hittat ditt livs kärlek!
    jag blir väl bjuden på bröllopet va?
    kramar namne

    SvaraRadera
  2. Vilken heting! /sparris

    SvaraRadera
  3. Hörde att så fort han flyttat in hos dig började han bete sig konstigt och ville inte vara dig till lags? Jävligt dålig stil tycker jag. Se till att manuellt bearbeta honom så inte allt bara går på automatik så ska du se att ni löser det!

    SvaraRadera