söndag 22 november 2009

gastroskopi

Så var det snart dags. Imorgon intas frukosten som vanligt, men sedan blir det till att fasta hela dagen fram till gastroskopiundersökningen. Det går snabbt. Ska bara svälja en liten kikare som skall kolla runt på insidan av min mage. Efter cirkus 15 min så är det över. Problemet som har uppstått kallas nerver. Min kära far lät uttryckligen säga att det var det värsta han har varit med om. Det lät något liknande från min kollega... Tack så mycket för det! Har ju inte fött barn än så jag kan inte komma med det försvaret att har man väl klämt ut en unge så klarar man allt Eftersom jag är så himla ynklig har mummi lovat att komma ner och ta hand om mig. Laga lite mat och klappa mig på huvudet och säga att allt blir bra igen efter det här. Förutom en sak då va, den lilla saken att det blir no more gluten för den här flickan! Fast det blir ju inga problem, mamma kommer ju imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar