måndag 23 november 2009

den var inte tjock, men lång

Så var det klart! Kan nu bocka av en gastroskopi på min lista över saker jag borde göra innan jag fyller trettio...

Det var obehagligt att inte ha kontroll över sina egna svalgreflexer, men det var bara till att andas på och tänka på små mjuka fluffiga moln. Det bästa var efter femton minuter då allt var över och jag fick lova att dricka för första gången under dagen. Lovely! Nu väntas det lite svar från proverna och ytterliggare lite provtagningar innan man ror i land med det hela. Kändes lagom kul när man fick ett stämpelkort för högkostnadsskydd. Kanske dags att sluta ränna på lasarettet och hitta en annan hobby stället?

2 kommentarer:

  1. Haha. Nä det är en kul hobby. Jag fick mitt högkostnadskort förra vecka :)

    SvaraRadera
  2. Anna, jag mår jättebra faktiskt! Så du behöver inte oroa dig. Hur mår du och din gluten? :)

    SvaraRadera